Tuesday, March 24, 2009

Rocci > Gillman

The search for Gillman is over as I heard from someone as he was on vacation all last week and that he is now back. His first order of buisness? Taking down every elections poster in Simard. I guess he reads my blog and doesn't appreciate me stalking him. Oh well, I'm over it. I have a new person set in my sights:

La recherche de Gillman est terminée puisque j'ai entendu dire de quelqu'un qu’il était en vacances toute la semaine dernière et qu’il est maintenant de retour. Son premier ordre du jour? Enlever toutes les affiches d’élection dans l’édifice Simard. Je crois qu'il lit mon blog et qu’il n’aime pas que je le flâne. Eh bien, je m’en remets. J’ai une nouvelle victime en vu:

ROCCI LUPPICINI

I've done about fifteen class presentations including an attempted one today in one of his classes (which turned out to be cancelled) and I have yet to run into this excellent Communications professor who uploads a photo of himself during his own 101 Week as his Departmental webpage photo. If you run into him, tell him I can't wait to ask him to do a class presentation in front of his class. 

J’ai fais environ quinze présentations de classes incluant une tentative d’en faire une aujourd’hui dans la sienne (qui a fini par être annulé) et je n’ai pas encore rencontré le superbe professeur de communications qui télécharge une photo de lui-même comme image sur son siteweb départemental pendant sa Semaine 101. Si vous le rencontrez, dites-lui que j’ai hâte de lui demander si je peux faire une présentation dans une de ses classes.


No comments:

Post a Comment